פרופ' אלמה כהן מונתה לתפקיד ראשת ביה"ס לכלכלה

תחליף בתפקידה את פרופ' רן שפיגלר

17 ספטמבר 2020

פרופ' אלמה כהן מונתה לתפקיד ראשת ביה"ס לכלכלה. היא תחליף בתפקידה את פרופ' רן שפיגלר. פרופ כהן, היא בוגרת אוניברסיטת תל אביב (מתמטיקה לתואר ראשון ומוסמך במנהל עסקים) ובעלת דוקטורט בכלכלה מאוניברסיטת הרווארד.

 

פרופ כהן הצטרפה לסגל בית הספר לכלכלה באוניברסיטת תל אביב בשנת 2006, לימדה כפרופסור אורח באוניברסיטת הרווארד, ומכהנת גם כעמיתת מחקר במכון הלאומי למחקר כלכלי בארה"ב, במרכז האירופאי למדיניות כלכלית, והמכון האירופאי למשטר תאגידי.

 

פרופ כהן היא חוקרת מובילה  בעלת מוניטין בינלאומי בכלכלה אמפירית ופרסמה מחקרים רבים בתחומים של רגולציה, משטר תאגידי, ביטוח וסיכון, וניתוח כלכלי של המשפט.

 

לאחר כהונה של שנתיים, סיים פרופ' רן שפיגלר את תפקידו כראש ביה"ס לכלכלה ב-31.8.2020. במהלך שנתיים אלה היו מספר התפתחויות ראויות לציון: חיזוק הזיקה של בית הספר לתחום מדעי המידע בדרכים שונות (מסלול דו-חוגי לתלמידים מצטיינים בכלכלה ובסטטיסטיקה במגמת מדעי המידע, קורס לתלמידי מוסמך על יישומי למידת מכונה בכלכלה, שכירת מדען נתונים לטובת מחקרים אמפיריים שעושים שימוש בנתוני עתק), פתיחת מסלול דו-חוגי בכלכלה ובפסיכולוגיה במגמת כלכלה התנהגותית, המשך הגידול בזכיות חברי הסגל של ביה"ס במענקי מחקר תחרותיים, והסכם חילופי סטודנטים עם אוניברסיטת בון בגרמניה.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>