אחראי/ת תפעול מחקרים- רשות המחקר (JB-1215)
אחריות לטיפול באישורי הוצאות מתקציבי מחקר במגוון נושאים (מלגות, מינויי כוח אדם, נסיעות לחו"ל, דרישות לוגיסטיות, העלאות שכר לחוקרים וכו').
בקרה שוטפת על התאמת הוצאות המחקר בהתאם לנוהלי הקרנות ולנוהלי האוניברסיטה.
טיפול בשינויים התקציביים במהלך המחקר.
קיום קשר שוטף עם חוקרים ועם מגוון גורמי מינהל ביחידות האוניברסיטה.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
תואר אקדמי – חובה. תואר בתחומי חשבונאות/כלכלה או תחום דומה – יתרון.
ניסיון של מספר שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי עצמאי, רצוי בתחום רלבנטי.
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על EXCEL. ניסיון במערכת ERP – יתרון.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה, לרבות יכולת תכתובת בשפות אלו.
יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.
יוזמה, כושר תכנון, תיאום ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות עפ"י הצורך.
כפיפות : למנהלת יחידת תפעול.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה.